Maria
    Hej jag går nu i Ekonomiprogrammet på en skola i GBG. Jag vill byta skola men gå samma program. Jag förstår att det bästa möjliga är att gå om ett år och det är jag beredd för. Min SYV har skaffat en indra konto till mig.

    Men det jag undrar är ifall jag kan söka till samma program men till en annan skola, som på så sätt leder till att jag går om ett år.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Maria!

    Det är en ovanlig fråga du ställer. Jag måte forska lite i saken innan jag kan svara dig.

    Jag har inte varit med om att någon vill söka till samma program men på en annan skola och gå om ett år.

    Jag får lov att återkomma så fort jag hittar svar på din fråga.

    Hörs!

    ANNA