Saga
    Hej!
    Jag kom inte in på mitt första val, vilket var Sam Media. Jag är dock reserv och ligger på plats 1! Det är 58 reserver, samt 16 platser i klassen.
    (Lägsta intagning på linjen blev 265, medianen blev 277,5, jag har 260 i merit)
    Är det sannolikt att jag kommer in som första reserv?
    • Milla : vi på Fråga SYV kommer att hålla tummarna för dig! Tänk på att även när skolåret börjar, kan du bli kallad från Reserv - fram till ca mitten på september. Detta i fall någon av de antagna hoppar av i början av läsåret.

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Saga!
    Det är väldigt svårt för mig att svara på, chansen finns absolut, men eftersom det endast är totalt 16 som blir antagna så måste någon av de 16 personerna tacka nej för att du ska kunna ha möjlighet att bli antagen.

    Lycka till!
    Hälsningar
    Melina, SYV