David
    Hej!
    Jag tänker göra en prövning i tre olika kurser och beräknar att mitt jämförelsetal kan höjas med ca 0,6-0,7, detta kommer jag att göra i oktober månad. Jag tänker sedan söka in till utbildningen jag vill komma in på (VT2017). Min fråga är således, kommer mina betyg hinna att registreras och tas med i mitt jämförelsetal, och hamnar jag också då i kompletteringsgruppen?
    Tack på förhand!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej David,

    du måste Iadda upp betygen senast 1 dec 2016 på "mina sidor" på Antagning.se eftersom det är 1 dec som är sista kompIetteringsdag.

    SjäIvaste ansökan måste du göra senast 17 oktober 2016.

    Bästa häIsningar

    ANNA