Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej!

    Inloggning till gymnasievalssida kan man få från personal på gymnasieantagningen - vilket gymnasieantagningskansli man tillhör, kan man se på www.antagningskanslier.se och på samma sida finns också kontaktuppgifter till samtliga gymnasieantagningskanslier.

    Exempelvis om man söker till Gymnasiet inom "storstockholm" - är det här >>> man ser kontaktauppgifter till gyantagningen. Och nu kan man lägga in sina val under Omvalet, som komemr att äga rum fraån 19 april till 15 maj 2018.

    Hälsningar

    Mikael syv